Spring naar navigatie Spring naar inhoud

Heb je een vraag?

Heb je een vraag of wil je een van onze medewerkers spreken? Bel ons tijdens kantooruren op (0592) 33 48 00, of stel je vraag via het formulier onderaan deze pagina. Uit privacyoverwegingen geven wij géén informatie over personen die (mogelijk) hulp van ons krijgen. Wij vragen hiervoor je begrip.

GGZ Drenthe Gezinspsychiatrie
Kliniek De Bron

Asserstraat 14 | 9411 LL Beilen

Kliniek De Stee
Altingerweg 1, gebouw De Weijerd | 9411 PA Beilen

Tijdens kantooruren zijn wij bereikbaar via telefoon (0593) 53 53 44.

Eerste keer? Melden in de Etstoel

Kom je voor het eerst bij Gezinspsychiatrie. Meld je dan bij de balie in gebouw De Etstoel. De baliemedewerker zal je verder helpen.

Niet tevreden?

Wij doen ons best om je een goede behandeling te geven. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Als dat zo is, horen we dat graag. Je kunt dat het best tegen je behandelaar zeggen. Lukt het niet om samen een oplossing te vinden? Vraag dan of de leidinggevende mee kan helpen. Vind je het moeilijk om over je klacht te praten? Of komt er geen oplossing? Als je vrijwillig in zorg bent, kun je altijd vragen of de klachtenfunctionaris je kan helpen. Als je bent opgenomen of als je onvrijwillige zorg krijgt, heb je recht op ondersteuning door de onafhankelijke patiëntenvertrouwenspersoon.

Je kunt je klacht zelf melden, maar je partner, familielid of een andere vertegenwoordiger mag dit ook voor je doen.

Informatie over kosten en eigen risicoHulp bij crisis

Wachttijden

Informatie over de wachttijden van Gezinspsychiatrie vind je bij de wachttijden van GGZ Drenthe.

Mijn GGZ Drenthe

Het patiëntenportaal en de online behandelomgeving vind je via Mijn GGZ Drenthe.

Patiëntinformatie A-Z

Snel antwoord op uw vragen

Waar kan ik een afspraak maken?

Uw behandeling bij GGZ Drenthe start met een gesprek met uw huisarts. Uw huisarts meldt u aan bij GGZ Drenthe. Daarna bellen wij u voor het maken van een afspraak voor een intakegesprek. Als wij u telefonisch niet kunnen bereiken, ontvangt u van ons een schriftelijke uitnodiging.

Kan ik een afspraakherinnering ontvangen?

Ja, meestal kan dat. Via uw mobiel of e-mail helpen wij u herinneren aan uw afspraak. Wij vragen hiervoor uw toestemming als u voor het eerst bij GGZ Drenthe komt. Bent u al patiënt bij ons, dan kunt u zich voor deze service aanmelden via het secretariaat waar u in behandeling bent. Of vraag uw behandelaar voor meer informatie. 

Hoe kan ik een afspraak wijzigen of afzeggen?

U kunt uw afspraak tot uiterlijk 24 uur van tevoren wijzigen. Dit kan uitsluitend telefonisch. Belt u hiervoor met de afdeling waar u in behandeling bent. Het wijzigen of afzeggen van uw afspraak kan helaas niet via de website of e-mail.

Alle vragen

Een vraag stellen aan Gezinspsychiatrie

Lees ook onze veelgestelde vragen of stel hier direct uw vraag:

* = Verplicht veld

Zorgvragen over persoonlijke psychische situaties behandelen wij niet per e-mail. Persoonsgegevens worden alleen gebruikt voor het reageren op je bericht. De gegevens worden niet langer bewaard dan nodig is. Het beantwoorden van je e-mail kan enkele dagen duren. Voor vragen kun je ook telefonisch contact opnemen. Bellen (tijdens kantooruren) kan met GGZ Drenthe Gezinspsychiatrie (0593) 53 53 44 .