Heeft u een vraag aan GGZ Drenthe Ouderenpsychiatrie of wilt u een van onze medewerkers spreken? Bel ons tijdens kantooruren op (0592) 33 48 00, of stel uw vraag via het formulier onderaan deze pagina.
Voor behandelinhoudelijke vragen en verwijzingen kunt u contact opnemen met het Aanmeld- en Informatiecentrum, telefoon (0592) 74 14 00 (bereikbaar tijdens kantooruren).
Uit privacyoverwegingen geven wij géén informatie over personen die (mogelijk) hulp van ons krijgen. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Wij behandelen op afspraak tijdens kantooruren.
U kunt uw afspraak tot uiterlijk 24 uur van tevoren wijzigen. Dit kan uitsluitend telefonisch. Bel hiervoor met de afdeling van Ouderenpsychiatrie waar u in behandeling bent. Om te voorkomen dat u uw afspraak vergeet, bieden wij u een gratis service: afspraakberichten. Via sms of e-mail helpen wij u om uw afspraak niet te vergeten. U kunt zich hiervoor aanmelden bij de balie of bij uw behandelaar. Het wijzigen van uw afspraak kan niet via het formulier op deze website of per e-mail.
Bij binnenkomst kunt u zich melden bij de balie. De baliemedewerker helpt u verder.
Wij doen ons best om u een goede behandeling te geven. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is, horen we dat graag. U kunt dat het best tegen uw behandelaar zeggen. Lukt het niet om samen een oplossing te vinden? Vraag dan of de leidinggevende mee kan helpen. Vindt u het moeilijk om over uw klacht te praten? Of komt er geen oplossing? Als u vrijwillig in zorg bent, kunt u altijd vragen of de klachtenfunctionaris kan helpen. Als u bent opgenomen of als u onvrijwillige zorg krijgt, heeft u recht op ondersteuning door de onafhankelijke patiëntenvertrouwenspersoon.
U kunt uw klacht zelf melden, maar uw partner, familielid of een andere vertegenwoordiger mag dit ook voor u doen.
Lees ook onze veelgestelde vragen of stel hier direct uw vraag: