Spring naar navigatie Spring naar inhoud

Heb je een vraag?

Heb je een vraag of wil je een van onze medewerkers spreken? Bel ons tijdens kantooruren op (0592) 33 41 00, of stel je vraag via het formulier onderaan deze pagina. Uit privacyoverwegingen geven wij géén informatie over personen die (mogelijk) hulp van ons krijgen. Wij vragen hiervoor je begrip.

Centrum Verstandelijke Beperking en Psychiatrie
Postadres: Postbus 30007, 9400 RA Assen
Locaties: Assen en Emmen
T (0592) 33 41 00
F (0592) 33 47 13

Wij behandelen op afspraak tijdens kantooruren. Vraag de behandelaar naar de mogelijkheden.

Afspraak wijzigen

Je kunt je afspraak tot uiterlijk 24 uur van tevoren wijzigen. Dit kan uitsluitend telefonisch. Bel hiervoor met de afdeling van het CVBP waar je in behandeling bent.  Om te voorkomen dat je je afspraak vergeet, kunnen we je helpen herinneren met afspraakberichten. Dit kun je bij de balie vragen. Het wijzigen van je afspraak kan niet via het formulier op deze website of per e-mail.

Melden bij de balie

Bij binnenkomst kun je je melden bij de balie. De baliemedewerker zal je verder helpen.

Niet tevreden?

Wij doen ons best om je een goede behandeling te geven. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Als dat zo is, horen we dat graag. Je kunt dat het best tegen je behandelaar zeggen. Lukt het niet om samen een oplossing te vinden? Vraag dan of de leidinggevende mee kan helpen. Vind je het moeilijk om over je klacht te praten? Of komt er geen oplossing? Als je vrijwillig in zorg bent, kun je altijd vragen of de klachtenfunctionaris je kan helpen. Als je bent opgenomen of als je onvrijwillige zorg krijgt, heb je recht op ondersteuning door de onafhankelijke patiëntenvertrouwenspersoon.

Je kunt je klacht zelf melden, maar je partner, familielid of een andere vertegenwoordiger mag dit ook voor je doen.

Klachtenregeling en klacht melden
Hulp van het CVBP bij crisisKosten en eigen risico

Wachttijden

Informatie over de wachttijden van het CVBP vind je bij de wachttijden van GGZ Drenthe.

Mijn GGZ Drenthe

Het patiëntenportaal en de online behandelomgeving vind je via Mijn GGZ Drenthe.

Patiëntinformatie A-Z

Snel antwoord op uw vragen

Waar kan ik een afspraak maken?

Uw behandeling bij GGZ Drenthe start met een gesprek met uw huisarts. Uw huisarts meldt u aan bij GGZ Drenthe. Daarna bellen wij u voor het maken van een afspraak voor een intakegesprek. Als wij u telefonisch niet kunnen bereiken, ontvangt u van ons een schriftelijke uitnodiging.

Kan ik een afspraakherinnering ontvangen?

Ja, meestal kan dat. Via uw mobiel of e-mail helpen wij u herinneren aan uw afspraak. Wij vragen hiervoor uw toestemming als u voor het eerst bij GGZ Drenthe komt. Bent u al patiënt bij ons, dan kunt u zich voor deze service aanmelden via het secretariaat waar u in behandeling bent. Of vraag uw behandelaar voor meer informatie. 

Hoe kan ik een afspraak wijzigen of afzeggen?

U kunt uw afspraak tot uiterlijk 24 uur van tevoren wijzigen. Dit kan uitsluitend telefonisch. Belt u hiervoor met de afdeling waar u in behandeling bent. Het wijzigen of afzeggen van uw afspraak kan helaas niet via de website of e-mail.

Alle vragen

Een vraag stellen aan het Centrum Verstandelijke Beperking en Psychiatrie

Lees ook onze veelgestelde vragen of stel hier direct uw vraag:

* = Verplicht veld

Het beantwoorden van uw bericht kan enkele dagen duren. Vragen over uw persoonlijke psychische situatie behandelen wij niet per e-mail. Voor vragen kunt u tijdens kantooruren ook telefonisch contact opnemen via 0592 – 74 14 14. 

Met het invullen van het contactformulier geeft u toestemming uw persoonsgegevens te gebruiken voor het reageren op uw bericht. Uw gegevens worden alleen voor dat doel gebruikt en niet langer bewaard dan nodig is.